cookies & social media

Trebuie să facem, nu să ne învârtim în jurul social media

Se spune că un bun marketer trebuie să se folosească de „ingredientele” pe care le are la dispoziție pentru a avea o rețetă de succes de-a lungul timpului, să adauge „ingrediente” noi pentru a se adapta pieții și, de ce nu, să experimenteze și să inventeze „ingrediente” pentru  o rețetă pe care alții nu au mai făcut-o.  Brand-urile trebuie să fie capabile să aplice această „rețetă”  în orice formă digitală: de căutare si de social media și relații publice pentru a obține ROI.

Sper că s-a clarificat că social media nu se rezumă la numărul de fani, deși multe brand-uri aici văd cheia succesului în social media. Numărul de fani este important pentru a crea amplificare, pentru că în general, dacă avem amplificare pe social media, o să avem amplificare și în relațiile publice. Iar dacă toate astea se combină și cu TV, cu siguranță o să ne bucurăm de un awareness bogat în jurul brandului nostru.

Cumva brand-urile trebuie să se organizeze să facă social media și nu să se organizeze în jurul social media. Pentru a beneficia de rezultatele mult dorite, activitățile planificate și activitățile de social media trebuie să fie un întreg.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>