cookies & social media

Poliția Română, creativă

Traficul în România reprezintă o problemă majoră, pe lângă restul lucrurilor nefuncționale în țara asta. Însă, nu vreau să vă vorbesc despre șoferii idioți care încă mă surprind prin manevrele pe care le fac in draga noastră metropolă București, ci despre cum mă întreb uneori cum unele persoane au luat permisul de conducere.

Fiind o devoratoare de publicitate, și aș putea spune și de condus, am remarcat că s-au făcut câteva execuții creative cu privire la traficul din România, ,,client” fiind chiar Poliția Română. Mă întreb de ce aceste execuții nu ajung OOH-uri prin București sau prin țară?!

Dacă aș vedea un astfel de outdoor în drumul meu spre job cu siguranță aș zâmbi și aș lăsa telefonul deoparte până la destinație. La fel și în cazul motocicliștilor/bicicliștilor pentru care nu există respect în trafic de nici un fel. Îmi aduc aminte de Amsterdam unde bicicliștii făceau legea în trafic. Iar dacă nimereai pe banda lor și te intersectai cu ei, nu era tocmai frumos. De asemenea șoferii le acordau respect și prioritate. La noi este fix invers!

La noi motocicliștilor li se spune ,,donatori de organe”. Si asta se îmtîmplă pentru că șoferii României n-au pic de respect pentru alți participanți în trafic, iar oglinziile retrovizoare sunt mai mult accesorii ale mașinii și nu o uneltă de monitorizare a ceea ce ai în jurul tău.

Mi-aș dori ca astfel de creații să ajungă la faza de producție, pentru că prin pași mici am putea să ne civilizăm puțin din punct de vedere al traficului.

Restul creațiilor le puteți vedea aici. Agenția care s-a ocupat de ele a fost Publicis.

 

4 comentarii

  1. Aceste campanii nu prea ajung OOH-uri din simplu motiv că majoritatea sunt făcute pentru festival sau pentru display/concursuri pe site-uri de specialitate.

    Oricum prima campanie a celor de Publicis cu “Text and drive” a fost comunicată în special la metrou, din câte țin minte de acum 2 ani. Și asta din ce am auzit va fi transpusă în română și pusă în OOH-uri.

    • Diana,

      Stiu ca majoritatea sunt facute pentru festivaluri, insa asa cum am zis, mi-ar placea sa le vad facute.

  2. Andy,

    salut,
    sunt press si ooh. si sunt atat in engleza, cat si in romana.
    Desi brief-urile de la Politia Romana par simple (centura, viteza, alcool la volan, violenta in trafic), adevarul e ca e dificil sa scoti ceva ce nu s-a mai facut.
    Partea buna e ca ei si-au dat seama ca trebuie sa vina cu chestii noi, smart, insightful, care sa atraga buzz. Si aici intervenim noi :)
    Mersi de “recenzie”

    • Diana,

      :) Eu una nu le-am vazut niciunde… dar daca sunt e tare bine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>