cookies & social media

Nunta: marketing cu ROI 100%

Se face că anul acesta am în calendar cele mai multe nunți la care trebuie să dau attending și check-in, printre care și a surorii mele, deci implicația este și mai mare. Pe lângă nunta-n familie, au ajuns și prietenii la maturitatea măritișului și s-au decis să facă pasul ală ,,să fie în rând cu lumea,,. Eu mă declar de pe acum: nu sunt un mare fan al nunților și mai ales al obiceiurilor tradiționale și tot ceea ce implică ele. Din punctul meu de vedere pot trăi fără ele mult și bine.

Cu toate astea fiindcă sunt în miezul organizării unei nunți, pot să vă zic că în spatele acestui eveniment inocent stau câteva mixuri de marketing și strategii foarte bine puse la punct.

Astfel dacă cineva vrea să-și deschidă vreun business în orice stadiu al societății, cu sau fără criză economică, organizator de nunți este cea mai bună alegere. Oricât de mică ar fi firma, nu ai nevoie de mare publicitate, nu trebuie să te înscrii la vreun Effie sau la Cannes Lions pentru ați asigura succesul. Trebuie doar să organizezi 2-3 nunți ok, să nu dai fuck-up-uri prea mari și să te asiguri că cel puțin 5 persoane prezente la nunta respectivă au astfel de planuri pe viitor. Ca și organizator de nunți, cea mai bună și eficientă tactică de marketing este worth-of-mouth. Nu bannere, ad-uri pe google, facebook sau mai știu eu ce nebunii. NU! Recomandările sunt sfinte.

Cât despre investiții, păi trebuie să știi unde e piața de flori de la Coșbuc, să ai câteva boxe bune, un prieten DJ ( aici e chiar ușor, pentru că orice tânăr, mai nou, vrea să se facă DJ, iar nunțile sunt punțile de lansare pentru toți), un fotograf, cameraman și câteva chestii de aranjamente pe care le găsești cu ușurintă pe la IKEA. Evident cel mai important e să înțelegi ce vrea bridezilla, pentru că doar ea decide! Niciodată să nu-l suni pe mire, n-are sens…

După ce ai pus toate aceste detalii la punct asigura-te că vorbesc prietenii despre tine și ai să vezi cum ROI-ul se întoarce înzecit și însutit.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>