cookies & social media

Facebook ne pune să gândim

Odată cu Facebook Pages Timeline, care se poate activa încă de săptămâna trecută, Facebook și-a schimbat termenii și condițiile de a folosi o pagina de Facebook. Acum trebuie să ne gândim puțin mai mult decât „să facem un concurs cu like-uri” sau „să dea like la pagină pentru a câstiga un crenvuște” sau „să se ne tăguiască pe noi, pe pagina lui de profil cu crenvuștele nostru în gură”. Gata, s-a încheiat și acest capitol!

De acum înainte, spre bucuria mea, chiar trebuie să existe un om bun de social media care este creativ, strategic și eficient în spatele paginilor de brand.  Facebook-ul nu o să se mai facă după ureche, cu content irelevant pentru consumatori și promoții peste promoții. Exact cum ziceam, Facebook este o punte de legătură între brand și consumator, iar prin noua politică exact asta își propune.

Pentru a întelege mai bine despre ceea ce vorbesc, vă învit să citiți termenii și condițiile Facebook aici.

*Da, eu am făcut acel desen minunat. Știu, sunt un Van Gogh renascentist cu tentă minimalistică. 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>