cookies & social media

De la “Îmi place” la “Dragoste” in social media

Ieri am fost la Social Media Summit, prima ediție din București. S-a vorbit foarte mult despre bloguri, bloggeri, Facebook și ca o briză nouă, despre Pinterest.  Prezentările speaker-ilor s-au axat pe oameni dincolo de social media, de relevanța lor ca și consumatori în social media și ce reprezintă acești consumatori pentru branduri;  discuții care au avut loc și la Digital Marketing Forum săptămâna trecută de altfel.

Mi s-a părut extrem de interesantă și utilă prezentarea Adinei Vlad, de la Unlock Research.  Aceștia au făcut un research calitativ, bazat pe focus group-uri cu persoane din diferite medii și activități, care sunt utilizatori de facebook, mai exact consumatorii brandului tău.

În research-ul pe care l-au făcut au remarcat câteva tipologii de consumatori în social media, dar și ce anume îi determină pe oameni să dea like la o pagina și să ajungă să interacționeze cu aceasta, până a o frecventa cu regularitate – „a o iubi”.  Este de reținut că ceea ce tu, ca și brand, consideri că ar vrea consumatorul, nu este întocmai ceea ce el caută și vrea de la tine.

Adina Vlad unlock social media summit bucuresti 2012

Despre restul prezentărilor găsiti pe blogul Alinei + live blogging-ul făcut de ea.
Un alt articol interesant despre conferință este şi cel al lui Carmen.

*Mulțumesc Adina și Unlock Research pentru prezentare.

*Prezentarea se poate prelua pentru uz personal sau profesional doar cu acordul Adinei Vlad.

One thought on “De la “Îmi place” la “Dragoste” in social media

  1. Pingback: Concluzii după Social Media Summit București | | Laurenţiu BuicăLaurenţiu Buică

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>